Zdjęcia z krakowskiej codzienności oraz mniej lub bardziej wartościowe opisy i refleksje rdzennego Krakusa
RSS
poniedziałek, 25 stycznia 2010
Niedziela 24 stycznia 2009

Mróz nie odpuszcza... ;P

A tu fotka z przystanku na ul. Wiślickiej, gołym okiem widać niestety, że atmosfera zdjecia jest jak pogoda - mroźna ;P

Sobota 23 stycznia 2010

Siarczysty mróz...


Przystanek przy Dworcu Głównym i co tu dużo gadać, po prostu siarczysty mróz, któego mam juz serdecznie dosyć, na prawdę nie wiem, jak tą zimę znosza w Skale i okolicach, gdzie od kilku tygodni nie ma prądu ;/ Współczuje tym ludziom.
piątek, 22 stycznia 2010


Dziś fotka ładnej kamienicy na rogu ul. Szpitalnej i Pijarskiej zrobiona w drodze na wykłady ;) Ehh dobrze ide spać, jutro egzamin niestety ;P
czwartek, 21 stycznia 2010


A dziś z braku czasu (siłownia, nauka do egzaminów [bleah], wizyta księdza po kolędzie itp. itd.) fotka z okolicy, a dokładniej mknąca 14-tka ;)


---
Dziękuję wszystkim, którzy zdecydowali sie wysłać sms-a na mojego bloga w konkursie ;) Niestety nie udało się awansować dalej, ale uplasowałem sie ostatecznie na bardzo niezłej, jak na mój przecież jeszcze wcale nie tak duży staż 22 lub 23, dokładnie nie wiem pozycji, co uważam za niezły sukces ;) Wszystko dzięki Wam, a za rok mam nadzieję przekonam Was swoją rzetelną pracą do jeszcze liczniejszego głosowania i wyląduje gdzieś wyżej, kto wie, może w 3 etapie ;P;)
środa, 20 stycznia 2010


Dziś znów wzięło mnie na krótką wyprawę na Kazimierz, ja po prostu lubię tam jeździć tak dla poprawy nastroju, zwyczajnie sie tam wyciszam, a jak robie fotki, to nawet co mnie szczególnie zawsze dziwi praktycznie nie odczuwam mrozu ;P Co do samego zdjęcia, to jest na nim chyba jeden z moich ulubionych zakątków na Kazimierzu, czyli uliczka ze sklepikami, knajpkami i szyldami na wzór tych jeszcze z z czasów przedwojennych ;)
wtorek, 19 stycznia 2010


Dziś fotka z dłuższego spaceru po okolicy, a na niej zdecydowanie jedna z bardziej ruchliwych ulic Krakowa, zwłaszcza w godzinach porannego i wieczornego szczytu, czyli ul. gen. Bora-Komorowskiego ;) Te bloki w oddali to os. Dywizjonu 303, w ogóle muszę przyznać, że w tej okolicy jest sporo "militarnych" nazw wysławiających czy to generałów, czy też oddziały wojskowe ;)

---
GŁOSOWANKO ;)

No i starym zwyczajem przypominam o możliwości oddania głosu na mojego bloga w Konkursie Blog Roku 2009, poprzez wysłanie sma-a o treści F00147 na numer 7144 ;) Koszt 1,22 zł idzie na cele charytatywne ;) Z góry wielkie dzięki, a po lewej pod banerem  Pajacyka jest baner konkursowy, więc jeśli w niego klikniecie możecie dowiedzieć się co nieco o konkursie zanim oddacie ewentualny głos ;)